tisdag 28 augusti 2012

Tampa Florida 2012-08-28

Åkte förbi en Tattoo studio i dag på någon bakgata i Tampa i Florida. Jag gick in. Gjorde en spontan, men ändå genomtänkt tatuering 
Jag hade aldrig gjort det för två år sedan. Men nu gjorde jag det!!! På underarmen en ängel och under den vid handleden min underbara frus namn. Nu kommer alla tänka, vissa kommer säga det. "Men herregud, tänk om ni gör slut". Så tänker ni... SÅ tänker INTE jag. Allt kan ta slut, DU, jag, livet, precis när som helst. Med den inställningen tar man sig varken genom vardagen, sjukdomar eller äktenskap. Man måste göra allt i livet med skärpa, fullt ut.  Framför allt tro på sig själv och det man vill åstadkomma. Jag kommer aldrig så länge jag lever sluta älska Isabel och göra allt för min fru, så det är det minsta som oroar mig. Så NI ska inte heller vara oroliga...inte för mig iaf.  * Ängeln, hon kom från ingenstans, hon fick mig levande igen. Hon är min ängel. Punkt.








5 kommentarer:

nina sa...

Snyggt!!! Bra inställning till livet har du oxså. Kram

Karin sa...

Jättefin!!

Lars Dafgård sa...

Bandit! ;)

Anonym sa...

Grymt!

Gneta sa...

Häftig grabb.
Vad stor du har blivit! :)

Hej då