onsdag 8 december 2010

Nordamerika!

Har spenderat två veckor i Nordamerika nu.
Tornoto-Los Angeles-San Diego-Vancouver

Vi sammanfattar de så här:

Det är jämt en jävla massa saker som ska köpa till allt o alla!


Man ska inte somna i badkar! (gäller även i Sverige)

Att den här killen verkar vara en skön kille...

Man är så skrockfull i Kanada att man helt tagit bort våning 13. Det ser jävligt konstigt ut utifrån, 12 våningar, sen ett stort jävla hål sen ett gäng till hängande i luften ovanför!

Att min Angus på donken inte riktigt höll vad reklamen lovade!

Att Nordamerikaner är sjukt vänliga ändå, bor man på samma hotell två gånger får man godis :)

Att solen gör mig blekare;) Klicka gärna och kolla vad som hänt med min käke? ser ju ut som jag är dödsjuk?! vad har hänt?

Att man lätt torskar passet på den här flygplatsen!

Att Sanna Kallur bodde helt okey i San(na) Diego!

Att jag spelade biljard på USAs olympiska träningsanläggning...

Med världens kanske sämsta biljardspelare, Mats. Han missade samtliga bollar på sprängning! Det är någon form av rekord i sig!

Att dom har en hög byggnad i Toronto som jag aldrig pallat mig upp i trots att jag varit där 5 gånger...

Det kan i och för sig bero på att mannen jag varit där med samtliga gånger är fruktansvärt höjdrädd...

Nu ska jag hoppa på väskan och åka till flygplatsen!

Saknar Sverige och snön! Jag är dum i huvudet jag vet, men tål man inte solen så är vintern underbar!

3 kommentarer:

mamma sa...

Välkommen hem till snön,det är underbart och vackert, miss you

danijelarundqvist sa...

Äntligen!!! Så ska det se ut, massa fina bilder!! Kämpa på, ses 2012

peter sa...

Gött att du kommer hem. Nästa vecka ska vi åka skidor i sälen. Snö tål du sjukt bra ändå.