lördag 11 december 2010

En stor seger mot en liten människa!

Så skulle man väl kunna sammanfatta dagen.
De ringer till i telefon, det är Jimmy. Han är stark trotts en lång flight i ryggen. (om han nu kan ha en lång flight i sin korta rygg, men vi säger så) -Tja, jag har köpt två nya pingisrack. Kom upp så ska jag spöa dig. Vi kommer max kunna lira en match innan du kommer bli helt knäckt. TOOOK SPÖÖ ska du få!
För att vara helt ärlig så brukar Jimmy oftast vinna med ett poäng eller två. Kan ju vara att han är lite bättre, eller bara att jag är en snäll storebror som bara vill se honom lycklig. Men i dag så tänkte jag stå upp. På med asfaltsskorna så man vart ett par centimeter högre än bordet sen small det. 5 raka set till mig.

Jimmy gråter lite mot pingisbordet. i sina nya rosa Nike tjejskor

Han hoppar av sitt nya racket, bryter det i flisor. Sen lägger jag ihop dem till en sötsur, arg gubbe och förevigar det hela bara för att göra honom lite extra lycklig. Nästa match ska han få vinna med någon poäng igen. Vill ju inte förstöra hans uppväxt genom att vara den elaka storbrorsan!

Inga kommentarer: