torsdag 25 november 2010

vem är snyggast...

Är inte så ofta på redaktion. Dricker kaffe ännu mer sällan. Idag var jag förbi kaffeautomaten och där sitter en bild på mig och mina bröder. Under den en bild på kungafamiljen. Hur den hamnat där har jag ingen aning om. Men där sitter den, med tillhörande tävling. Vem är snyggast av bröderna Wixtröm. Inte för att någon av oss är speciellt snygg, Men snyggaste är tydligen Tobbe enligt omröstning. Han har fått en röst och jag och Jimmy NOLL. Kan de vara så enkelt kanske att Tobbe röstat på sig själv och ingen annan bryr sig. spela roll, de är ju insidan som räknas... NOT =)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på Svante jag.

Mamma sa...

Helt rätt insidan är det som gäller kram kram

Peter sa...

Ja, Svante är finast, men... Han sitter inte på en bild på kaffe automaterna- Han sitter på diskbänken!!!
Svante är alltså diskad... Men ser ut att vara torr bakom öronen ändå. Hmm, nu vart de rörigt- Undra vad det här leder till...

J sa...

Jimmy är söt men för ung. Tobbe är mysig.
Peter är lite härligt farlig.