lördag 3 juli 2010

Bora Bora och Los Angeles

Har vart på tjänsteresa i snart två veckor och är nu på väg hem. Jag fick äran att åka till Bora Bora för att stämma av hur prins Daniel och Kronprinsessan hade haft det under sin första tid på sin smekmånad. (De strålade av lycka) Bora Bora ligger så långt bort från Sverige man kan komma på denna jord. Det tar ca. 2,5 dygn att resa hit och det är mer än 24 timmar bara i luften.
Ön är otroligt vacker och vattnet är overkligt blått. Men det är endå med glädje jag åker hem för semester nu efter att ha umgåts enbart med honeymooners på en öde ö sista fem dagarna. What you dont bring to the island... you will not find on the island som det så fint heter.

Coolt, flyger nästan ur bild =)

Badar lite utanför vår hydda.

Stannade till i LA på vägen hem och hälsade på den gode vännen Thomas och hans fru Lena.
Det var här allt startade för mig för många år sedan. Jag träffade Thomas när jag var Tobbe till LA. Jag tyckte Thomas hade världens bästa jobb och när jag kom hem skulle jag med bli fotograf.


I den med röd ring runt bodde jag.



Byline...

6 kommentarer:

Mamma sa...

Vad skönt att du är hemma, saknat dig. Tat lugnt med vattenscotern.

glitzy sa...

du verkar ha haft det tufft:)
kommer upp och åker skoter med er snart
kram

cjl sa...

Härliga bilder från borabora i dagens blad. Bra jobbat! :-)

peter sa...

Tack... Det blir lätt snyggt i sånna miljöer ;)

Kim sa...

Varför får man inte ett sånt coolt jobb?! Jag kan fota liiiite faktiskt... eller rätt mycket om man jämnför med gemene man. Dock inte som dig och bror din :)

peter sa...

Kim du får komma på praktik så löser det sig snart ;)