måndag 5 juli 2010

Äntligen sommar och lov(e)


Gruppbild. De var många som ville åka båt.

Vädrar skotern lite. Jag Sofia och Nilsson slog runt ett varv. Oskadda men en Iphone kort.

Jimmy kör nattpassen som skeppare

Fast jag åker nog heller med Johan som ser upp över ratten.

Våra nya vattenhojar. Galet snabba "DPV"

Jag står och funderar på vilken sluss jag ska hänga upp skotern i.

Nilson kan göra vågar även åt de största båtarna.

Båten är självklart utrustad med fendrar... "SVS"

Man över bord?!

Johan och Jimmy går in för skepparrollen. Sånt gillar vi.

Gruppbild igen... nu lite brunare =)

Baia... men helst inte i båten.

Man blir hungrig av att vara på havet. Men det hade vi självklart tänkt på-

2 kommentarer:

MAMMA sa...

Vad var det jag sa, har inte Sofia nyss vurpat, Nu kör ni förslktigt, är faktiskt rädd om er, Annars får ni med mig att göra!!!!!!!!!!

peter sa...

vi stod stilla och gick runt...