söndag 16 maj 2010

När jag badade naken...


Idag begav jag mig till ett stort gym som hotellet har avtal med.
Efter träningen tänkte jag, Joel, Tomas och Jenny utnyttja Poolen, jacuzzin och de tre stora härliga bastu som fann på övervåningen...

När jag kommer in i poolen ligger Tomas i ett hörn och myser med ett stort smile. Han garvar bara o säger, kolla han simmar naken. Då kommer en vit liten gubbstjärt förbisimmades spritt språngade naken...

Efter två minuter kommer en kille som jobbar på gymmet och säger.

No clothes! Take them of or go home, säger killen på dålig engelska!

Tomas och Jenny är redan tillbaka på hotellet innan han pratat klart.

Joel och jag svängde in o omklädningsrummet och dumpade kläderna, sen provade vi på livet som nudister. Satt i bastun med 4 äldra män och en medelålderskvinna, och det var inte tal om att hålla för eller skymma känsliga delar. Dom låg kors o tvärs och det var bröst, snippor och snoppar högt o lågt.

Det var en konstig upplevelse. Men så är väl Tyskland antar jag. (Ja, Tobbe dra den där roliga historien om när jag spelade hockey med tjejer här nere, det är cool)

Imorgon är det dags igen, träning med nakenbad till efterätt så vill ni en liten vit Svensk rumpa simma omkring är ni välkomna till Pfitzenmeier wellnes & fitness Park i Mannheim i morgon strax efter 14:00.

OBS, kom naken annars kommer tysken!

Väl mött, naken Jimmy.

1 kommentar:

Daniel Nilsson sa...

Fan Jimmy, du börjar se gammal och hängig ut.
Funderat på att träna lite?