lördag 29 maj 2010

Nu stöttar vi...

Kul, Carl Rickard är hemma för spel i Färjestad igen. Likaså Frögren och Berglund... Nu ska det stöttas!
Visst ser det bra ut när Jimmy och jag också lirar i FBK-tröjorna. Jag hade hoppats på ett kontrakt i år. Men de ville inte spela med en man "kort" även fast jag försökte övertyga dem om att det är de "små" detaljerna som skiljer amatörerna från proffsen.


Jimmy och jag väger lika mycket som en elitserieback ihop.

Wallin har inte bara ett ess i skortärmen. Han har även en louis vuitton väska. Ibland lirar han verkligen som en kärring. Alla som är STÖTTARE kommenterar.

4 kommentarer:

Tobbe sa...

Jag säger bara så här: Gå in på länken för tusan. Som balsam för öronen. Och ögonen, såklart.
: )

http://www.youtube.com/watch?v=z1pYutfRNqQ

Peter sa...

Dåligt med stöttning. Nilsson ville kommentera med tydligen vart det så elakt att det inte gick igenom...

Anna sa...

Fy fan, vilken dålig stöttning!
Leif Peter Nilsson, Hans-Jimmy och Thomas - skämmes! Nu går ni in och stöttar Carl-Rickard!

Jag, Anna-Inga-Birgitta är i allafall en STÖTTARE!

Anonym sa...

Spot on with this write-up, I honestly believe that this
website needs much more attention. I'll probably be returning to read more, thanks for the information!

my blog グッチ 時計