fredag 7 maj 2010

Hatar skiten…

Fy farao, nu har det kommit en ny reklam som är så jävla irriterande att jag vill ta livet av mig varje gång jag hör den. Och det är OFTA. Den går på radio. Och det är sajten fasting.nu som de gör reklam för. Och det är en mamma och en pappa och en jäkla unge med fruktansvärt barnslig och jobbig röst som skriker i bakgrunden.

När jag hör skiten för femte gången samma dag så vill jag bara ta tag i ungen i reklamjingeln och ruska om honom och be honom att :
1. Vänta till mamma och pappa har pratat klart.
2. Prata normalt, inte som en förvuxen bebis.
3. Fundera över varför i helvete han ställde upp på att vara med på världens sämsta reklam någonsin.

Gå in själva på www.fasting.nu så ligger skiten längst ner till vänster på sidan. Eller gör inte det förresten, de har de ju lyckats med sitt mission att få folk att gå dit. Slå på Mix Megapol eller nåt i stället, ni kan inte missa den.

3 kommentarer:

Jimmy sa...

Lyssnar du på Mix Megapol får du skylla dig själv lite. Gubbe.

Tobbe sa...

Den går ööööverallt. Har provat Rix, NRJ, Bandit, allt.

Lix matte sa...

Håller med! Den är helt hemsk!
Inte ens Rockklassiker är förskonat! *rys*