torsdag 11 mars 2010

Vem av systrarna skrik får gå hem med Erik.

Jag tror jag fått tinnitus. De liksom piper i öronen när jag går och lägger mig på kvällarna. till en börjar trodde jag det var kylskåpet larmade. Efter det kollade jag mikron, lyssnade om det kom ljud från högtalarna vardagsrummet. Efter 30 minuters letande under diskbänken och uppe i köksskåpen efter det lilla oljudet som irriterade mina öron så hade jag funnit nada. De var tyst.
Numera vet jag varför det piper...

Att utsättas för massa hög musik hela dagarna klara jag av... Men den gälla tonen från galna fans som skriker som små bebisar för att ???!!! ja varför skriker de? kan någon berätta det för mig.
Kolla på videon nedanför. Den är tagen i Kista galleria när Erik Saade spelade upp sin låt Manboy. Jag är bara glad att syret där inne räckte till oss andra och att hennes lillasyster sjöng med ibland istället för att skrika mig rakt i örat.

En kändis på scen, fram med mobilkameran.


Vem av systrarna skrik får gå hem med Erik?! Tror iaf. hon till höger ligger bäst till, hon kan ju iaf. lite av texten och kanske har rösten kvar ifall hon skulle få chansen att säga något till honom.

2 kommentarer:

Gluddmob sa...

Seriöst? Eller skämtar du bara om pipet? Piper det fortfarande när du sätter fingrarna i öronen är det tinnitus. Trist. Man tror man ska bli tokig de första veckorna, sedan vänjer man sig.

Peter sa...

Det piper även då. Har bara haft det någon vecka. Hoppas på att det försvinner när jag slipper lyssna på jobbig schlagermusik 5 dagar i vecan 12 timmar om dagen =)