tisdag 30 mars 2010

Har du vart i Solariet nu igen.

Ska nog jobba lite mindre och vara hemma lite mer. Att vännerna inte alltid vet vart man är kan jag förstå. Men när den man bor med inte har en aning om vart man är på jorden så är det dags att varvar ner lite.

Sofia när jag kom ut ur duschen i morse. - Vart har du vart solat solarium någonstans. Trodde du hade slutat med det.
-Tack det har jag. Har bara varit i Brasilien en vecka och jobbat...Det var jag som kom hem inatt.

Eller så är det bara geografin som är lite dålig =)

6 kommentarer:

Sofia sa...

Till mitt försvar i detta tydliga försök att smutskasta den konkurrerande tidningens reportrars skärpa. Okej, min fråga i morse var inte helt genomtänkt. Men för det första tycker jag att du har vinklat den här texten duktigt. Och för det andra... Det var tidigt. Jag var trött. Och du var brun. Så jag gick på reflex. Brasilienresan är jag medveten om min lilla älskling. Märkte en dag att det inte var någon som spelade Man Boy på högsta volym här hemma och förstod direkt att du måste vara bortrest nånstans.

Anna sa...

Ha ha!
Man Boy alltså?
Alla barnen på Liams dagis går ständigt och sjunger på den låten, och Liam älskar den.
Peter, du kanske ska ta rygg på Liam och hänga på dagis någon dag? Jag tror du skulle trivas som fisken!

/Anna

Anna sa...

Ha ha!
Man Boy alltså?
Alla barnen på Liams dagis går ständigt och sjunger på den låten, och Liam älskar den.
Peter, du kanske ska ta rygg på Liam och hänga på dagis någon dag? Jag tror du skulle trivas som fisken!

/Anna

lina sa...

hahahahaha! Sofia: bästa returen i mannaminne. Peter: Kommer aldrig mera tro på dig när du påstår dig inte gilla schlager...

peter sa...

Alltså vem gillar inte Man boy??? Jag vet att du också gillar den Lina. O Jimmy älskar den. han lirar den mest på sin melodifestivals cd.
mm så är det.

jimmy Wixtröm sa...

Jag gillar mest Orsa Spelmän.