lördag 6 mars 2010

Att vara oense..

Tobbe och jag är riktiga melodifestival-suckers. Under de sex år vi varit tillsammans har vi nog inte missat ett enda program. Oftast har vi ganska lika tycke och smak om vad som egentligen är bra schlager. Vi är allt som oftast överens, utom när det kommer till LINDA BENGTSING (om jag stavat efternamnet fel, är det bara för att visa mitt misstycke.)

Tobbe tycker att Linda är guds gåva till männen, medan jag hävdar att hon är grymt överskattad och ser ut som en rumpnisse. Det finns nog ingenting som kan göra mig och Tobbe så osams som Linda "rubber-face" Bengtsing. Herregud! Jag menar hur mycket "JagärenheltvanligtjejfrånGullspång?????" fake-mentalitet kan man egentligen köra på innan det står en upp i halsen?! 

Men Tobbe har svalt den med hull och hår och hävdar bestämt att Rumpnissen är det bästa som hänt sedan de uppfann hjulet. 
Nyss fällde Tobbe följande kommentar när Pernilla Wahlgren gjorde sitt fantastiska framträdande: 
"Döu Anna, jag slår va' om att Linda hade gjort dön där låtön skitbra!"
Jag ville trycka ner en soff-kudde i halsen på honom!


Vaffå kom inte jag med i melodifestivalen? Vaffå då då???!!

- Jo, för att du är så otroligt värdelös att du inte ens fick spela huvudrollen som rumpnisse i Ronja Rövardotter trots att du är en sådan personifierad.


Vaffå måste vi alltid bli jämförda med den där hiskliga människan? Vaffå då då??!!!

1 kommentar:

glitzy sa...

hahaha, jag dör. men anna, jag håller med. hon är så jävla överskattad och så förbannat klämkäck så man vill bara slå sönder tv:n när hon öppnar käften....