fredag 29 januari 2010

Livstecken från Anna

Nu har Jimmy hotat att ta till fysiskt våld om jag inte kommer igång och börjar blogga igen.
Men det finns faktiskt ett skäl till min frånvaro på bloggen - Jag är INTE ROLIG längre!
"Åh fan, som om hon någonsin varit det?!" är det säkert flera som tänker nu. Vilket jag faktiskt ger blanka tusan i. Nej, det viktiga är att JAG tycker att jag är rolig. Förr i tiden kunde jag plita ner inlägg efter inlägg, publicera och läsa igenom, känna mig riktigt fat n' happy och tänka att jag är lite som ett komikens geni. Men på sista tiden har jag inte fått till det alls.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. Jag måste liksom komma över det här med att jag blivit tråkig och gå vidare. Om man tänker efter så har jag egentligen ganska mycket material till att kunna göra (i mitt tycke) roliga inlägg. Jag har ju tex en gruvlig hämnd att ta ut på både Tobbe och Jimmy, med tanke på alla ful-bilder de lagt ut på mig.

Haha, nu kändes det plötsligt inte så hopplöst längre! Jag tror faktiskt att mina kommande inlägg kan bli riktigt roliga, eller vad tror du Jimmy?!


2 kommentarer:

Lix matte sa...

Vet precis hur det känns, men det blir bättre, ajj pråmmis!
Förresten tycker jag att dagens inlägg var riktigt bra, jag drog minsann på smilbanden iaf :)

Jimmy Wixtröm sa...

Jag tycker du är värdelös Anna...
Sluta blogga (så slipper jag hämnden) hahah