onsdag 13 januari 2010

Evolution of Anna…

Jag skrev ju senast att jag skulle visa en massa bilder från julen och så.
Skit i det. Jag hittade fler roliga saker hemma hos Annas mormor och morfar. Dessa gamla skolfoton på Anna till exempel. I smyg tog jag bilder på dem, och sedan berättade jag för Anna att jag tänkte publicera dem på bloggen. Sedan har jag låtit henne våndas ända till nu över detta. För precis som alla andra tycker hon att det är "pinsamt och fult med bilder från förr".
Det tycker inte jag. Jag tycker att hon är rätt söt. Förutom på den näst sista bilden där hon har pottfrisyr och ler lite läskigt, nästan som en lönnmördare. Där ser hon ut som en kopia av en bild vi har på Jimmy hemma hos mamma och pappa i Karlskoga (inte för att han är lönnmördare, men ändå). Ska försöka lägga upp den bilden också nån gång. Läskigt lika är dom. Frågan är väl bara om Jimmy ska ta det som att han ser ut som en tjej, eller att Anna som en kille? Skit samma, de är nog båda lika missnöjda över detta faktum.
Här kommer bilderna på en fru Wixtröm i vardande…








1 kommentar:

Emil sa...

hehe satt och kollade på bilderna i morse och jag tyckte tt på den näst sista bilden, att hon liknade någon känd person, och så nu kom jag på det (Y) hon liknar Kevin i ensam hemma-filmerna....

ha en fortsatt trevlig vecka ;)