tisdag 19 januari 2010

Bangkok by night.

Har åkt ifrån öarna för två dagars storstadsliv och shopping.
Eftersom Anna redan har börja gjort reklam för hotell och spa verksamhet bloggen kan jag fortsätta.
Centara Grand World i Bangkok. Mer hotell för en tusenlapp hittar man inte. Fantastiska rum. Takbar och restaurang på 55 våningen med utsikt över hela stan. Själv bor jag på 43e våningen. (mamma jag har kollat vart nödutgången är) och kommer inte dra för gardinerna ikväll när jag lägger mig.

Takbaren

Rummet

Drinkar på taket.

Vad ska man säga... de man inte hittar här, de finns inte...

Tuk-tuk till nightmarket.

Nattrafik Siamsquare.

Middag på taket.

Singha på nattmarknaden, tar shoppingen i morgon. Någon som vill ha något med hem. smsa mig.

3 kommentarer:

Frey sa...

Ser ut som ett härligt hotell! Inte som sunkiga Sheraton där man blir av med kläder... ;)

Peter sa...

haha =) fan tänkte på dig idag. Jävlar va kul de var...
jag kommer hem den 26 januari. sen är de melodifestival. Örebro är med där.

Mamma sa...

Det ser riktigt lyxigt ut.Det enda jag villha.är ett besök av er när ni kommer hem. Kram Mamma