tisdag 15 december 2009

Lite sömn och damboxer...



Vilka dygn, herregud...
Förlåt alla som ringt/sms mig senaste två dygnen...
Jag har jobbar och inte sovit så mycket, prova imorgon igen :)

Hur som helst, jag åker till jobbet för att träna, glider in på redaktionen för att hämta en tidningen.

De frågar om ja kan åka till Göteborg på ett jobb?
- Ja visst de kan jag väll!

Ok, vi har chartrat ett plan som lyfter så fort du kommer dit, bara ett litet problem. Vi har bara fått tag i en pilot men planet kräver två, han kan flyga det själv men det är upp till dig...

- Tack men så mycket Flight Simulator har jag inte spelat, jag tar ett vanligt SAS plan med 2 piloter...

Det skulle jag aldrig gjort, efter 15 min i luften började han störtdyka neråt. Det gick snabbare, snabbare snabbare och snabbare. Tillslut sa flygvärdinnan, Hoppsan nu har han nog somnat eller kört av vägen.

Vi landade i alla fall tillslut...

Jag var sist ut planet så ja stack in huvudet i cockpit o sa:
- Bra tryck i kärran hörru.

Han vänder sig om ler och säger, - Vi slog nytt rekord, Sthlm-gbg idag...
173 cm Jimmy blev 372 med sin nya bil!

Åh, vad kul, det är precis de man vill när man flyger, försöka slå rekord, testa gränserna lite. Pucko!

Väl framme försökte jag hyra en bil. det är svårt kl 01:00 en söndag.
Slutade med en Statoil minlastbil...
Jag sitter och skäms i min hyrbil

Kl 9 på morgonen var jag trött efter att ha stirrat på en grind hela natten. Åker till Scandic.

-Hej, ja skulle vilja checka in.
-Det är lite tidigt tyvärr.
-Lite sen menar du väll?
-Vadå?
- Jag ska bara sova lite.
-Okey, säger hon i ser lite frågande ut.
-Vart är frukosten förresten?
-Där inne säger hon o pekar, men det blir 50:- extra.
-Jaha, ingår inte frukost?
- Jo men bara en!
-Men ja ska bara ha en!
Vad ska du äta i morgon då?
-Inte vet jag, det spelar väll ingen roll för då bor jag ju inte här?
-Jaha, så du ska checka ut om 4 timmar?
-Ja!!!
-Okey, det kommer kosta dig 1090:-
- Taget. Får jag ett rum när hissen bara, orkar inte gå så långt!
.... De fick jag.!

Nu börjar det här inlägget bli lite
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
men jag jobbade i alla fall 2 dygn utan att kunna byta kläder eftersom jag inte han packa.

Så trött som en zombie ramlar ja in på Interpsort, raffsar åt mig kalsonger, t-shirt och nya strumpor.

Åker till hotellet, lägger mig i badet, somnar, blir väckt av telefonen, somnar igen, blir väckt igen... går upp, sliter upp förpackningen och tycker att kalsongerna sitter lite tajt över själva könet...

Kollar på förpackningen. "Björn Borg Ladies Mini Shorts"
Bra köp Jimmy, blir inger pinsamt att lämna in det här utlägget!

Det blir en 1X2 situation där alla är nitlotter.
1. Behålla trosorna på och låtsats att det regnar, trots att man ser att det snöar!
x. Köra utan, lite frihet har väll inte skadat?
2. Ta på de 2! dygn gamla och tänka på att det finns värre saker i livet!

Nu flyger jag hem!

Ha de bra!

2 kommentarer:

Gluddmob sa...

Du, det där flygrekordet får du fan ringa och berätta mer om. Jag är ju sjukt intresserad av sånt där skit, vet du. Flög han in lågt och fort, alltså? Jag behöver veta mer.
För övrigt, vi borde köra den där simulatorn som finns här där jag bor. Swesims flygsimulator.
Skål och välkommen.

Peter sa...

jag har hört allt. 39 minuter mot i vanliga falla 50 minuter.
Höghastighetsinflygning. Vi gjorde något liknande idag när vi låg efter tidtabellen. de blir lite skakigt =)

I övrigt så tror jag de där sitter perfekt på dig. o annars så har du väl en tjej där hemma eller?