torsdag 17 december 2009

Google. Vad döljer sig bakom dina solglasögon?

Alla har väl googlat sitt eget namn någon gång. Om du inte gjort det så prova.
Det kommer upp en hel del om dig själv som du inte hade en aning om. Fantastiskt kul. (okay då, en del saker visste jag faktiskt om)

Anta att man skulle söka ett nytt jobb och arbetsgivaren skulle vilja kolla upp dig innan ni ses. Vi kan väl göra ett test på mig. Så här skulle de se ut.
En god kombination av bilder och text från googles sökmotor.

**alternativ nummer ett***


Jag skulle då vart runt och plåtat de bästa tio nakenstränderna. Lagomt sliskig bild till de.
Lär ju knappast vart Elin Kling som stajlat mig.

**Alternativ nummer två**


Bilder på flickfavoriten Peter Wixtröm. Tjejerna på bilden är mina kollegor.
och sen när vart Andreas Bardell rocktrummis?

**alternativ nummer tre**


Nerslagen på ett hotellrum, ja något dumt måste jag väl gjort för att förtjäna det?!

Ja så vad tror ni, skulle jag få jobbet... Jag verkar ju vara en pålitlig och seriös typ. =)

2 kommentarer:

peter sa...

kolla inlägg nummer två. Text- flickfavoriten Peter Wixtröm och Rocktrummis Andreas Bardell. Bra team tycker jag, men vet inte om de som skrev de där har kolla upp sin fakta ordentligt =)

Jennifer sa...

Haha, kul inlägg. Man blir mörkrädd när man googlar sig själv, har slutat göra det.