fredag 18 december 2009

Fan vad stort!

Fick en fantastisk start på denna arbetsdag.
När jag knallade in i receptionen satt vår söta receptionist Hedvig där. Och hon hade minsann något hon skulle ge till mig. Och det var inte vad som helst – det var nämligen en alldeles egen cupcake med ett T på. Bara till mig. Alldeles speciellt.
Hon hade nämligen gjort en bricka med cupcakes till ett fåtal utvalda på tidningen. Jag menar, vi snackar kanske 20 pers av totalt 500 eller nåt. Och av dessa 20 var det kanske 5 som hedrats med en initial på muffinsen. Fattar ni, vad stort!
Min låg bredvid Lasse Anrells. Hör du det Anna – Lasse och jag. Inte du och Lasse.
Jimmy och Peter – sorry men ni kan softa vidare i fjällen ett par dagar till. Ingen idé att stressa hem – det fanns ingen cupcake till er. Bara till mig.

Oj oj, god var den också. Mmm. Vi hörs.

/ Den utvalde

3 kommentarer:

Jimmy Wixtröm sa...

Jag har en som väntar på mig där hemma!
Det slår jag vad om!

Tobbe sa...

Jimmy: Nä det har du faktiskt inte. Jag frågade Hedvig. Fanns varken till dig eller mellanbror. Som sagt – speciellt utvalda var det. Såg inte någon med ett J på. Eller kanske det var din som det stod D på???? Haha.

Peter sa...

Kul att du fick T i Peter.
Hon hade faktiskt bakat fem muffins till mig. Men jag bråkar inte om fika bröd.