onsdag 25 november 2009

*Pling* jag fick en idé.

På Aftonbladet har vi en liten fiffig grej som heter Invento. Där skriver man in sina briljanta idéer som man kommer på. Efter man skrivet in dem där kollar Aftonbladet personal igenom förslagen och ser om det går att göra något kreativt av dem, förverkligar dem.
De bästa förverkligade idéerna varje år vinner priser i form av pengar.
Som ni ser nedan så kom jag på min idé man att Aftonbladet skulle driva sin egen resebyrå den 25 november. Sen har jag antagligen bjudit hem Jimmy och Johanna på tacomys och berättat lite om min idé.
Taadda. den 7 januari kommer Jimmy på samma idé. Alltså tog det lite mer än en månad från att jag sådde fröt tills det vart idé i Jimmys hjärna. Och nu till poängen.
På något vänster så har Jimmy lyckats fått samma betyg men tre röster mer än mig. (antagligen lagda av sig själv) Så om de nu blir dags att skörda så delar vi på pengarna visst JIMMY:::.-.-?"+
För om du tänker efter noga så har du noga så kommer du nog ihåg vart du hörde de först!? =)

Inga kommentarer: