fredag 27 november 2009

Aaah, denna morgonstund…

Blev väckt av Liam redan vid 06.15 i morse. Då var man inte pigg.
Tog mig ändå upp, fick i mig en banan, en c-vitamin och sedan ner till jobbet för obligatorisk morgonträning. Höll seriöst på att dö på kuppen när jag vid 08.30 var klar och släpade mig fram till min plats. Men då vände allting på en sekund.
Precis vid dörrarna står nämligen ett tidningsställ. Där hade de redan fått upp dagens Klick-bilaga. Med den kanske BÄSTA rubrik jag har sett någonsin.
Anna Anka vill glädja sina barn på julen och säger till reportern:
"JAG HYR EN DVÄRG TILL BARNEN".

Nä, jag orkar inte. Måste sätta mig ner, ta ett djupt andetag och fundera på denna rubrik i ytterligare tio minuter. Den är ju briljant på alla sätt och vis.


Fotnot: Tips till Anna Anka: Jimmy är faktiskt i USA just nu.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Hahaha ja det är kanske därför jimmy sparat sitt skägg :)Nää skoja hjärtat...

Tobbe sa...

Johanna: Hahahaha. Snabbtänkt där. Ankan har ju givetvis redan ringt Jimpa. : )

Anna sa...

Roligaste inlägget på länge käre make!

/A

Gluddmob sa...

En anka och en dvärg. Vilken jävla cirkus.