lördag 22 augusti 2009

Tobbes ovänner?

Tobbe avreagerar sig i bunkern...

Var ute och spelade golf i Karlskoga i förra veckan med Peter och Adam...

Jag hade bokat in mig, Peter och Tobbe i en starttid fast Tobbe inte skulle med utan använde bara hans namn för jag inte kunde Adams Golf ID...

Innan man går ut kan man se på en skärm vilka som startar före och efter sin egen tid...

När vi kommer på hål 11 så möter vi några som har gått av efter 12 hål för de inte orkade gå klart alla 18...

När de möter oss kommer en av dom fram till mig och säger, vilket jävla bra slag, långt som fan du höll på att träffa han den där Tobias Wixtröm i ryggen... Men det hade väl inte gjort så mycket antar jag säger han och skrattar gott...

Jag tänker snabbgt för mig själv, va fan säger karln?
Kommer fram till att han måste känna Tobbe men inte mig...

Jag vet inte vad jag ska säga, jag tänker lite, och säger bara,
-Haha nej jag antar det och går vidare.

Vad har Tobbe otalt med denna golfande 45 åring?

Inga kommentarer: