lördag 29 augusti 2009

Peteourage!






Smögen någon gång i juli...

Jag:
-Peter, du borde börja kolla på Entourage, tror du skulle gilla det

Peter:
- Hahah, tv-serier, jag har viktigare saker för mig än att följa någon dålig tv-serie!

Hemma hos Tobbe någon gång i augusti...

Jag:
-Tobbe har du sätt de nya avsnittet av Entourage? Det har börjat gått dåligt för Vince.

Peter, innan Tobbe hinner öppna munnen...
Haha, jävla töntar, sitter och diskuterar tv-serier... Fy fan vad löjligt, jag åker hem nu!

Telefonsamtal mellan Peter och mig i förrgår...

Peter:
-Tja, du hur många säsonger finns det av Entourage?

Jag:
- De är inne på avsnitt 6 på 6e säsongen nu.

På Peters terass tidigare idag...

Peter:
Haha, Jimmy, Jag o Sofia var ju i Åre och då snackade vi lite Enrourage med hennes polare, han tyckte Drama var grym, hur fan kan man tycka det? Han var ju en skön kille i övrigt???

1 timme efter jag kommit hem idag ringer Peter...

Peter:
Tja, du, jag hittar fan inte de 2 sista avsnitten, vart gick du in för att se dom?

Jag:
Förklarar vart han hittar dom.

Peter:
Ok, när kommer nästa avsnitt?
******************************

Det är okey att ändra sig Peter.
Jag lovar att jag inte ska säga till någon!

3 kommentarer:

Peter sa...

Jimmy du om någon borde väl veta att det där heter Montage och inte Peteorage du har ju lagt ihop två bilder. =)

Peter sa...

Jimmy du om någon borde väl veta att det där heter Montage och inte Peteorage du har ju lagt ihop två bilder. =)

Eivind sa...

hahahaaaaaaaa