onsdag 5 augusti 2009

Let's dance

Jag är så jäkla pinsam att jag borde tas om hand och buras in. 
Jag höll på att packa ihop familjens kläder samtidigt som jag lyssnade på lite skön musik.
Plötsligt hör jag introt till "All star" med Smashmouth, varpå jag börjar dansa loss i köket samtidigt som jag vrålar till Liam: "Kolla på mamma!" 
Liam vrider sig av skratt medan jag ful-dansar för allt jag är värd. 

Mitt i ett dansmove slänger jag ett öga ut genom fönstret och vad ser jag? - Jo, BREVBÄRAREN som sitter i bilen och flinar åt mig. För att göra det hela ännu lite mer pinsamt slänger jag mig ner bakom bordet för att ta skydd, istället för att vinka och liksom skoja till det hela lite. 

Det här händer bara mig.

3 kommentarer:

lisa sa...

Skön du är vännen! Puss på re:)

Ulrica sa...

Det är bra att du dansar ;) Ta den här nästa gång...;Mando diao -Dance with somebody, också omöjlig att motstå att dansa till! http://www.youtube.com/watch?v=A9rLqHBaxBg&feature=PlayList&p=E6798FCC7B21F5AC

Och gör det när "brevis" kommer förbi och leeee!
Jag har bjudit mina brevbärare på glass i sommar, då frågade en kompis om räkningarna har slutat komma... men tyvärr... :( nåväl man ska vara snäll när det är varmt!

Gluddmob sa...

Brevbärarna har nog sett det mesta i sina dagar. Undrar om mailman wisdom är jämförbart med taxidriver wisdom?