måndag 24 augusti 2009

FÖR I HELVETE!



Vad är det för jävla skitläsare på den här bloggen???
(med undantag för Mamma, pappa och Johannas mamma och pappa)

Här har man haft lite sommaruppehåll och tagit det piano, då får man skit av alla vänner/läsare att det är dålig uppdatering.

Då tar man tag i allt igen, fixar nya "Just nu" rutor, med inbyggt twitterstöd (sjukt trendigt inom bloggvärlden)

Vi är typ världsledande inom boggtekniken men det skiter väll ni i ! ! !

Folk tar efter *host* oskar.blogg.se *host*


MEN ÅNDÅ, sjunker besöksstatistiken som en gråsten?!?!?!

Den har halveras sen i Juni, det är ju värre än lågkonjunkturen på Island!

Skärpning för i helvete, sprid bloggen till vänner och familj eller så börjar jag blogga dagens outfit för det verkar ju funka i det här landet!

9 kommentarer:

Jag sa...

Jag kollar bloggen ofta och tycker den är jättebra!

Tobbe sa...

Haha, han är ettrig som en liten tigerunge Jimpa. Det är nog bäst att ni rekommenderar bloggen för alla ni känner så att vi slipper se massvis med bilder på Jimpa i märkliga poser med nya kläder varje dag. Det är inte bra vare sig för vår hälsa eller hans klädkonto.

Gluddmob sa...

En ny giv inom bloggmarknadsföring: förolämpa läsarna.
Eller förresten, det gjorde ju Alex Schulman (Schulmann?) i flera år. Det där var vääääääldigt 2006 Jimmy.

Anonym sa...

Jag vill se dagens outfit ;)

Lovisa sa...

Lågt Jimmy, här har man läst varje dag sedan begynnelsen men blir inte omnämnd....Tack för den! :P

Carolina sa...

jag ar fortfarande har!!

Anonym sa...

Jag kollar varjedag,flera gånger om Dagen !! / Karlskoga pojk !

Anonym sa...

Fan va lik du är Alexander Sakrsgård på den där bilden, förresten.

Dubbel-A sa...

Finns bara en blogg värt namnet ;)