måndag 3 augusti 2009

Det här känns ju konstigt…

Det finns ju egentligen inga ursäkter för hur katastrofalt dålig uppdateringen på den här familjebloggen har varit de senaste veckorna. Men men, är det semester så är det. Och på tal om det. Nu är den slut. Och det känns konstigt. Mycket, mycket konstigt. Inte sedan jag började mitt yrkesliv för typ 12-13 år sen så har jag varit ledig så länge som jag har varit nu. Först fyra veckors hederligt injobbad semester, och sen ytterligare fyra veckors pappaledighet på det.
Totalt åtta veckor av jobbig sol, härligt regn, glada ungar, skrikiga ungar, 100 mil i husbil, lata dagar på landet, en och annan powerwalk, två säsonger av 2 1/2 Men – och en sjuhelsikes massa grillad mat.
Men nu är man tillbaka på jobbet igen. Skulle precis logga in på vår plattform för första gången. Och då såg jag ut så här. Vad var egentligen lösenordet nu?

1 kommentar:

Mamma sa...

Hade samma problem själv, när jag kom tillbaka efter sem, men då har man släppt jobbet. Det är väl det som är meningen med sem.