torsdag 18 juni 2009

Helan o Halvan!

Igår var jag på sommarpub med jobbet. (drack endast vatten och kola)

Träffade min kollega Tomas Tynander (205cm) vi stod och snackade lite, jag hade taktiskt ställt mig i trappan, 4 steg upp så jag skulle bli lite längre än honom...

Efter vi snackat några minuter började folk komma och ta bilder, och vi blev festens medelpunkt. Folk pekade, skrattade och hade det allmänt trevligt på vår bekostnad.

Så ska ni ha firmafest och vill ha lite underhållning, slå mig en signal så hör jag med Tomas om han är ledig...
Min utgångspunkt.

Sen bytte vi.

Jag och Tomas I Peking förra sommaren.

5 kommentarer:

J sa...

haha jävla sötis :)

Tobbe sa...

Hahaha. Mycket roligt. Det är ju det jag alltid har sagt. Du är skrämmande kort. För min del hade det räckt att stå på andra trappsteget. : )

Peter sa...

De var de Jimmy gjorde om du ser på bilden.
Som man säger i Karlskoooge. Du värker varee lite kört i huve mee.

Peter sa...

O du Jimmy, alla fattar att de är du som J.
skriv ut hela namnet istället...

Johanna sa...

Nejdu Peter det var faktiskt Johanna!