onsdag 10 juni 2009

Fucking Kasparaitis!

Fan, det är ju inte ofta man tittar två gånger när man går igenom bokat-mejlet för att kolla vilka som har svarat ja till nästa träning med amatörhockey-polarna. Men va tusan, döm om min förvåning när jag öppnade det senaste Bokat-mailet på onsdagsförmiddagen. 
Vilket namn har tillkommit där? Jo, Darius fucking Kasparaitis. Hockeystjärnan som skrämde slag på såväl Mario Lemieux som Eric Lindros borta i NHL. Ryssen som lirat hundratals landskamper och spelat ihop med Jaromir Jagr.
Japp, han ska tydligen vara med och lira med oss över sommaren. Inga konstigheter alls. Absolut inte. 
Ska nog sätta på mig de där axelskydden på nästa träning trots allt. 







3 kommentarer:

Hasse. sa...

Såg att Jimmy Wixtröm också är med.
Coolt!

Tobbe sa...

Jo du Hasse, coolt var ordet. Iskallt alltså. Totalt iskall kille. : ).

Gluddmob sa...

Jävligt dåligt med uppdateringar här nu. Är det så att "Just nu"-avdelningarna får till följd att det ordinarie bloggandet stryker på foten? Va!? Va!? Va!? Jag kräver en förklaring. Här har man betalat abonnemangsavg...öh..nej, det har jag ju i och för sig inte, men jag är beroende likväl.