onsdag 17 juni 2009

Alkoholproblem

Jag dricker inte vidare värst mycket alkohol jag...
Nu var det så  att vi skulle ha en fest här i April så jag och några vänner beställde vin/sprit/öl på nätet och det hade funkat bra förut för de andra...
Tyvärr gjorde det inte för oss och skiten fastnade i tullen för fraktbolaget hade klantat till sig så vi fick helt enkelt köpa ny sprit till festen.

NU, snart 3 månader senare kom den i alla fall fram.
Problemet är bara hur jag ska bli av med allt, jag har räknat lite på det och om jag dricker lika ofta som jag gjort senaste åren så kommer den räcka till midsommar 2011...

Mitt alkoholförråd just nu:

10 liter vin
6 liter champange
2 liter vodka
2 liter fiskare
1 liter tequila
48 öl.

Kom gärna förbi om ni vill ha er en stänkare... Fast jag dricker nog inget.

8 kommentarer:

peter sa...

jag kan ta bubblet...

Mamma sa...

Jag med

Mamma sa...

Jag med

Gluddmob sa...

Hur har du kirrat bakgrundsbelysningen i Lack-skåpet?

hans jimmy Wixtröm sa...

Ohh yes gluddas!

Hans jimmy Wixtröm sa...

har jag två mammor?

Gluddmob sa...

"Ohh yes" var inget vidare svar, Hans Jimmy. Eller ska man kalla dig "Hasse" rent av? :D

niclas sa...

kommer förbi om jag blir sugen på ett återfall ;-)