torsdag 14 maj 2009

Förlåt, jag kunde inte hålla mig!

Skulle man kunna säga att den här lilla familjen gör sig själva en riktig björntjänst när de inte använder de övergångsställ som finns?
Å andra sidan vill vi ju kanske inte att de ska nalla på våra trafikantmöjligheter!
Inom vilka ramar är det rimligt att björnar ska få nyttja våra övergångsställen?
Är det kanske inte bättre att de tassar in i skogen igen så att de inte blir överkörda?
Nä, nu ska jag ge mig. Jag har inte tillräckligt med skinn på näsan för att våga fortsätta…

8 kommentarer:

Peter sa...

fan vad söta... sånna skulle jag vilja ha hemma.

Tobbe sa...

Peter: Det verkar farligt. Du kan nog få rejält på pälsen av dem den stora rackaren.

frey sa...

Han kan få rejält mycket päls om...han flår den stora rackaren.

Hans Jimmy Wixtröm sa...

Jag kan nosa upp en bra åt dig Peter.

Hans Jimmy Wixtröm sa...

Jag råkar nämligen ha Björnkoll!

Hans Jimmy Wixtröm sa...

Abba hade ju en Björn

Tobbe sa...

Hans Jimmy: Jag älskar att se hur du går igång på den här typen av lätt och enkel humor.

Gluddmob sa...

Jag skulle skriva någonting roligt här, men kom inte på någon tillräckligt bra IDE.