onsdag 27 maj 2009

Skona mig!

Skorna i hallen

Behöver man 42 par skor?

Själv har jag 11 par:
3 par tränings skor (löpskor, gymskor, och innebandyskor)
3 par finskor
3 par vardagliga sneakersvarianter.
1 par kängor.
1 par tygskor.


Skorna i garderoben.

Johanna har 42 par! som står framme, då räknar jag inte dom i förrådet eller de hon har hos sina föräldrar

FYRTIOTVÅ par?!?!

Det betyder att hon skulle kunna ha olika skor VARJE dag i mer än 1 månad!
Skorna i den andra lite större garderoben.

Är det någon som borde ha många skor här hemma är det väll jag, jag är ju för bövelen FOTograf!

4 kommentarer:

Gluddmob sa...

SKO-na mig!
Frågan är om någon annan har en SULA i en tävling om flest par skor.
Du får försöka se det lustiga i det, ta det med en KLACKspark.
Märks det att jag SNEAKER in ordvitsar här, förresten?

anderssonanders sa...

http://nwt.se/karlstad/article534633.ece

Anonym sa...

om man ändå hade ett par skor..hahaha...men som tur är det snart sommar så jag slipper frysa tårna av mig..trevlig helg alla/sleppan

Ulrica sa...

Gah, jag älskar också skor men har inte så många som 42...Klart att hon ska ha många skor,kul att variera, hälsa att det är bra bruden! Hörde på Fredrik och Filips intervju med Charlotte Perelli, att hon hade 200-300 par skor. Tänk dig det, om du hade det i hallen. Hi,hi!