fredag 29 maj 2009

Gästinlägg.

Lovade Bardell att han skulle få skriva ett blogginlägg om han vann över mig i pingis.
de gjorde han så varsegod.

Idag har jag ( bardell ) spelat pingis med Peter.
Utan att överdriva kan man säga att Peter blandar och ger .
Ena matchen spelar han bra, andra matchen kan det bli total urspårning som slutar med
att Peter kammar hem... noll, zero, нула,null,nolla, μηδέν, ゼロ, sıfır, cero POÄNG.

När sista matchen är slut uppstår denna konversation:

Bardell- Jag vann igen 10-1 !
Peter- Men är du dum i huvudet, man kör till elva juuh !
Bardell: Ja, men jag vann över dig med 10-1 i matcher . . .

Hylla mig.

Jimmy jag vet att du vann över mig också me 14-0 i set. Men jag är bra på annat, kan inte bara komma på vad det är just nu ...

4 kommentarer:

hans jimmy Wixtröm sa...

Du är en bättre förlorare!

Bardello sa...

Ja, han springer ju inte runt och jagar folk med sitt racket i alla fall . . .

Hans jimmy Wixtröm sa...

O andra sidan har han inte spegelrack heller! :)

Bardello sa...

Bara en sådan sak !!

: )