tisdag 19 maj 2009

Gammal kärlek rostar aldrig

I morse gick jag in på Aftonbladet.se och fick syn på något som fick mina ögon att tåras av glädje - Sopranos ska bli film!
Jag visste väl att Tony Soprano aldrig skulle lämna mig helt och hållet och ca år 2010 kommer vi att vara tillsammans igen. Jag SKA vara där när filmen har premiär om jag så ska ta mig in på biografen med våld. Det är inte ett hot Bindefeldt, det är ett löfte. 


Tony, Sil och Paulie (som för övrigt är en dubbelgångare till min morfar, Paulie alltså.)

4 kommentarer:

Lisa sa...

Har ni filmerna? Har inte sett ett avsnitt.

Johanna sa...

Är det sant?! Hoppas inte, måååste se i såna fall!

Johanna sa...

Haha jag menar hoppas.

Anna sa...

Men Lisa, då har du verkligen missat något!
Som tur är har vi alla dvd-boxarna och jag ska gladeligen låna ut dem till er när ni kommer nästa helg. Det är den bästa tv-serien någonsin och jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna.

Kram A