onsdag 27 maj 2009

Anna Wix - inte helt go i hövvö!

Fick lite sovmorgon idag och gick upp vid kvart i åtta, alltså för en halvtimme sen.
Går ut i köket där Anna sitter och matar Noel. Det absolut första som hon säger är…

Anna: Du, jag har en fråga till dig…

Tobbe: Jaha, okej, vadå?

Anna: Om du var tvungen att ligga med någon av de här personerna, vem skulle du då välja? Kristina Lugn, Linda Skugge eller Laila Freivalds?

Tobbe: Jahapp, nu ska vi se här - det får väl bli Linda Skugge då, även om jag hellre skulle äta bajs.

Anna: Mm, det var nästan det jag trodde. God morgon förresten.

Tobbe: God morgon älskling.

Läckra Linda:


Kanonheta Kristina


Ljuva Laila:

4 kommentarer:

Larsa sa...

Fan, din fru verkar va jävligt rolig!!
Va fick hon de ifrån liksom?

Jävligt rolig blogg d här

Tobbe sa...

Larsa: Ja hon är en jävla rolig prick min fru. Alldeles fantastisk när jag tänker efter. Kul att du gillar bloggen. : )

Gluddmob sa...

Frågan är vad Tobbe skulle välja av följande:
Tyskar, oförberedd presentation av ost, ett gästabud på Fyn eller två hekto boll.

Tobbe sa...

Gluddmob: Av de mycket otippade alternativen blir ändå valet ganska lätt: Gästabud på Fyn väljer jag. Skulle gärna vilja åka till Fyn och bli bjuden på gästabud. Tyskar har jag ju redan fått min beskärda del av när jag bodde där, oförberedda presentationer gör mig nervös, och jag har säkert redan ett par kilo boll här hemma inräknat alla Liams fotbollar och mina golfbollar. Alltså: Jag väntar på inbjudan från Fyyyn.