onsdag 15 april 2009

Saker män gör som jag inte förstår.

Det finns något jag länge gått och grunnat på.. Varför har människor av manligt kön ALLTID handen innanför brallorna när de kollar på tv?! 
Jag var nyss uppe för att titta till Liam som kollar på film på övervåningen, och mycket riktigt - han satt med ena handen innanför byxorna. Killen är för böveln bara tre år gammal!
Varför gör ni så?
Är det en medfödd drift, eller måste ni kontrollera att den fortfarande finns kvar?
Jag känner att jag måste få lite klarhet i detta förunderliga beteende, så om det finns någon som kan förklara för mig skulle jag bli mycket tacksam.



                                                                     

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle vilja påstå att det mest är en go grej. Det känns på något sätt avslappnande.

Hans jimmy Wixtröm sa...

Du är bara avundsjuk!

Anna sa...

Jimmy: Hur menar du nu?
Jag skulle väl också kunna sitta med handen innanför brallorna 24/7 om jag ville;)

Tobbe sa...

Jag säger som en annan bekant till oss brukar säga: LMV. Låt mig va.

Hans jimmy Wixtröm sa...

Okey Anna, såhär är det....
Det är som att bli kliad på ryggen ungefär...
Det är gött helt enkelt!
LMOV (låt mig också va)

mamma sa...

Det är ärftligt , det har ni alla gjort även er far.Mamma

Anonym sa...

De letar.

Gluddmob sa...

Måste tillstå att jag aldrig haft handen innanför byxorna i samband med tv-tittande. Jag tror dock att detta beror på att jag haft en rätt rejäl kagge ända sedan jag var liten, och att det därmed skulle bli väldigt obekvämt.