fredag 17 april 2009

Pluta och va' gla'

Det finns en sak som tydligen har retat gallfeber på folk..
Det är mitt tvångsmässiga beteende att "pluta" med läpparna så fort jag ska vara med på bild.
VARFÖR gör jag det? Finns det en förklaring? Har jag gjort en läpp-förstoring som jag väldans gärna vill skylta med? Frågorna är många - och det finns en förklaring. 

Jag tror helt enkelt på fullaste allvar att jag ser lite bättre ut när jag gör det. 
(Nej, jag är inte korkad - jag har bara otur när jag tänker.)

Så, nu är det avhandlat. Jag fortsätter pluta i tron att det gör mig snyggare, och ni som vill kan fortsätta störa er på det (det bjuckar jag på). Huvudsaken är ju att vi fått lite klarhet i plutnings-problemet. 

Här har jag glasögon samtidigt som jag plutar - det är en konst bara det. 
Naturligtvis går min förstfödde i mammas fotspår och gör sitt bästa för att pluta lika mycket.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha de va roligt!

lisa sa...

Härligt Anna! Plut och puss:)

Carro sa...

Jag plutar oxå alltid på kort:)

Anna sa...

Lisa: Puss på dig också fina!

Carro: If you got it - plut it! ;)