torsdag 16 april 2009

Jag är kär

Jag har tidigare berättat om min fetisch för olika rengöringsmedel, detta gäller även tvättmedel och i synnerhet fläckborttagningsprodukter. Nu har jag hittat en produkt som faktiskt håller vad reklamen lovar - Den klarar allt! Man sprayar bara på fläckarna, sedan tvättar man, och ut kommer helt fläckfria kläder. Är det inte fantastiskt?! 
Ibland önskar jag nästan att Liam ska komma hem med lite fläckar på kläderna, så jag kan gå till attack med min älskade Vanish.


Johan, du måste prova - den kommer att göra dig lycklig!

2 kommentarer:

Hans Jimmy Wixtröm sa...

Anna, vår blogg är inte tillräckligt stor för du ska få en kartong hemskickad!
Ledsen!

Anonym sa...

Anna,

Tack för tipset, jag köper ett par såna pavor direkt! Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men nu längtat jag efter en fläck!

/Johan