söndag 19 april 2009

Det här är ju fem plus!

Herre min skapare.
Nu är det inte mycket som händer i de två yngre brödernas annars så händelserika liv hörni.
Först ett blogginlägg där Jimmy går loss på det faktum att Peter aldrig tagit en så välanvänd Lypsyl förut (Lypsyl heter det pucko, inte läppsyl bara för att man har det på läpparna). Sen spinner han vidare med sin idérikedom och kastar ut två bilder där genierna äntligen fått igång den vedeldade badtunnan. Jag vet inte hur ni andra känner, men jag väntar med iver och frenesi på nästa blogginlägg från de två semestrande fotograferna. Drömmen vore ju att få se typ när de vallar skidorna eller nåt.
Nä, nu ska jag fortsätta vara bitter här hemma i Vendelsö bara för att jag inte får åka på semester och tvingas gå upp klockan halv sju både lördag och söndag för att våra ungar har någon form av problem med att sova mer än fyra timmar på raken.
Tänk på det hörni, innan ni ligger med någon, att det KAN innebära att ni inte får sova längre än till sex-halv sju under flera år på raken. Tänk på det.



"Fan, skål för välanvända Lypsyl och badtunnor som faktiskt fungerar"

3 kommentarer:

Hans Jimmy Wixtröm sa...

O nej! Stoppa pressarna!
Tobbes bredband funger inte? (vilket det måste göra, eftersom inlägget på kom upp)

Eller nu backar pressarna till och med!
Tobbe har bara sovit 4 timmar...

Intresseklubben skulle tydligen flyga in sin insatsstyrka!

Gluddmob sa...

Fan vilken cool lampa ni har i köket! Den har jag inte sett förut. Var har ni köpt den? Jag vill också ha.

Anna sa...

Gluddmob: Tackar, tackar! Jag har köpt den i en liten inredningsbutik på Rådmansgatan. Tyvärr var det ca ett år sedan, men jag har sett liknande ex på andra ställen. Om jag ser någon så hör jag av mig.
/Anna