tisdag 24 mars 2009

Slutet gott, allting gott!

Jahapp, så var det klart med det omdiskuterade bilbytet då. Och jag är fortfarande sams med min fru. Helt otroligt. Det trodde man inte för några veckor sedan.
Men med facit i hand är hon nöjd och glad som en liten bebis som precis har bajsat och ätit.
Igår körde hon flera mil i den nya bilen och ringde till och med upp mig och berättade triumferande att hon minsann hade hittat en cd-växlare med plats för sex skivor i bagageluckan.
Här är två bilder på bilen som jag tog när Anna frivilligt gick med på att tanka den, och det har inte hänt sedan Jesus gick på vattnet (om han nu gjorde det är en annan fråga).

PS! Jimmy, nu kan du börja hacka på mig och göra dig lustig över mina bilbyten. Det är helt okej. Jag kan ta det. Nu är det harmonisk sinnesstämning igen).


1 kommentar:

Svärmor/mamma sa...

Tur för tobias att han har en så snäll fru