onsdag 18 mars 2009

Jimmy!

Kära Hans Jimmy Wixtröm


Nej - jag har inte tappat bort datorn och jag har betalt bredbandet. 
MEN jag har två barn att ta hand om, en adoptivson (Nilsson) som ränner till Karlstad var och varannan helg och måste hållas koll på, sen har vi ju Tobbe som kommit in i sin "Nu har jag haft bilen i över ett halvår och nu måste jag byta" - psykos igen - och även han måste kontrolleras. 
Alla dessa fyra måste styras med järnhand och DÄRFÖR Jimmy, har undertecknad hållit sig lite sval på den Wixtrömska bloggen. 
Men jag tar naturligtvis lärdom (välanvänt yttryck) och börjar genast blogga lite mer igen. 

Vad Peter Wixtröm har för anledning, har jag inte den blekaste aning om - men den kan inte vara särskilt giltig. 

Nu ska jag ta hand om de två små killarna.

/A

1 kommentar:

Nilsson sa...

Eftersom undertecknad har skött sig så fantastiskt bra under en längre period behöver du inte känna någon oro utan det räcker med att fokusera på övriga tre. Till helgen blir det som du skriver en liten tripp till Karlstad men precis som vanligt numera blir det lugnt och fint...