måndag 16 februari 2009

Tänkte på en sak...

Jag har en rutin som jag först nu efter 3 år kom på kan misstolkas lie grann...

Efter varje avslutas pass på gymmet så har jag druckit väldigt mycket vatten vilket innebär att jag måste gå och kissa lite (ganska mycket) efter...

Jag planerar alltid in toalettbesöket precis innan jag går in i duschen eftersom den ligger vägg i vägg med toaletten.
Eftersom jag ALLTID glömmer någon form av "tvålainmigprodukt" så tar jag lite tvål ur tvålpumpen innan jag smiter ut och vidare in i duschen.

Det är här som risken för misstolkning uppstår, en naken kille endast insvept i en handduk kommer ut från toaletten med en hand som ser ut så här:
Vad ska folk tro?

Nej, från och med nu ska jag alltid ha egen duschcreme med mig

4 kommentarer:

Ida sa...

Hahahahaha...

Anonym sa...

Ingen dum ide ,kan feltolkas

Gluddmob sa...

Hahahaha! Har haft precis samma dilemma på Friskis & Svettis många gånger. Man har glömt duschcremen hemma, och så kutar man in på dass och vittjar tvål på det där sättet. Ser onekligen ut som att man varit inne och gjort någonting helt annat. Trodde att jag var ensam om att känna ångest över det där, men icke då. :D

Good Girl sa...

HAHAHA "misstolkning"...