söndag 8 februari 2009

Scandic fixar tjejen.

Har bott på Scandic hela veckan nere i Göteborg. När jag kom hem på Lördag natt efter att ha jobbat klart så fungerar inte nyckeln till mitt rum. Jag går ner till receptionen och berättar som det var att den inte fungerar. Tillbaka får jag ett mycket märkligt svar.
-Din flickvänn har redan kommit hem, så jag gjorde en ny nyckel åt henne!
Jag berättar att jag inte har något flickvän med mig och att jag gärna sover själv.
Det slutar med att jag får gå och äta medans han löser problemet.

Kanske är någon ny deal de kör på Scandic. Bo fyra nätter, få en ny flickvänn i din säng på den femte.

4 kommentarer:

sandra sa...

hahaha de vore något =)

Jesper cavallie sa...

tjenare jimmy& Peter framför allt..

Ingen av er som har en eos 1mk2 och sälja ? / Jesper Cavallie

hans jimmy Wixtröm sa...

Alla går igång på olika saker Jesper ;)

Tyvärr har vi inga till salu...

J.

Angela Monroe sa...

Fan vad najs! Undrar om de har några snygga pojkar på lager också? Kanske kunde vara värt att dra dit en repa...