torsdag 12 februari 2009

DEMENTI!

Det där stämmer inte alls som Jimmy skriver. Jag har en halvt uppäten påse med Ahlgrens tillbehör (som ni kan se på bilden).
Och av den halva påsen har jag ätit en tredjedel och mina arbetskollegor resterande. Påsen var en gåva från Ahlgrens, jag har alltså inte köpt den. Och som den väluppfostrade kille jag är ville jag givetvis inte slänga den i papperskorgen, utan tog snällt ett par däck.
Ni vet lite som när man fick strumpor i ett mjukt paket på julafton när man var liten. Man log ett stort leende och sa tack och att de var jättefina. Så gjorde jag nu också. Jag sa tack och tryckte in en näve däck i munnen, trots att jag inte ens gillar lakrits.
Däremot kan jag inte lova att jag gör samma sak om McDonalds skulle skicka över en Big Mac plusmeny. Då skulle jag med glädjetårar i ögonen smaska i mig allt samtidigt som jag mumlar något om att det är överskattat med dieter.

1 kommentar:

Gluddmob sa...

Det ÄR överskattat med dieter.