fredag 27 februari 2009

Barnet i mig...

Sitter i pressrummet i Ejendals arena, Leksand.

Deras pressrum är dagis på dagtid och därför en väldigt stimulerande miljö.
Alla platser var upptagna, utom en, vid det lilla minibordet med ministolar. Där slog jag mig ner och för första gången dinglar inte mina fötter i luften när jag sitter på sitsen!

Framför mig finns lådor med lego...

Efter jag kopplat upp min dator tänkte jag,
-Fan vad kul, jag ska bygga lite, sen såg jag mig om och insåg att jag nog hoppar det.
Sen ryckte det i armarna igen.
Jag höll mig.
Sen ryckte det.
JAg höll mig
Sen ryckte de, jag letade efter legoplåster.
Hittade inga, det ryckte igen och nu stod jag inte emot längre så jag började skapa en liten namnskylt så ingen snor min plats.

Nu har 22 kollegor kommit fram och skrattat och tyckt att det passa mig kanon här (ingen kollega ha mer än 4 år kvar till pension) 

Men jag bjuder på det här. 
Nu rycker det igen, såg att det fanns sån där modellera där borta...

3 kommentarer:

Peter sa...

Du, jag var ju där förra veckan. Kolla på väggen till höger om legot. Där har jag skrivet WIXTRÖM med små fina magnetbokstäver.
Lika barn leka bäst som man säger =) eller är det rika?
ha ha

Mamma sa...

Ni är för söta

Anonym sa...

Greetings! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured I'd ask.
Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa?

My website goes over a lot of the same topics as yours and I feel we could greatly benefit
from each other. If you're interested feel free to shoot me an e-mail. I look forward to hearing from you! Superb blog by the way!

Also visit my web blog - beste Thai Massage Wiesbaden