onsdag 17 december 2008

Sportbladets julbord.

Jimmy skulle ut på lite galej ikväll. Taggad till tänderna som vanligt. Jag förstår honom är man ute en gång i halvåret så ska man vara taggad. Fest skulle de bli, och ledigt hade han tagit från jobbet. Efter en timme på julbordet ringer han.
-Tja, du jag har bara druckit något glas champagne och några öl. Tänkte om du hämtar mig nu så kan ju jag vara med o spela match, sen kan ju du köra tillbaka mig.
Han har ju bara tränat fyra timmar idag så självklart tyckte jag de var en bra idé.
Jimmy kör en, jag ska bara gå på toaletten manöver och smiter bakvägen.
Festligt kille...

Myggjagare och underställ, trendigt!?

1 kommentar:

Gluddmob sa...

Ja, vem fan brukar inte smita iväg för ett träningspass under en gängse festkväll? Det är ju precis det man är sugen på när man är festklädd och lite salongsberusad. :D