fredag 12 december 2008

Liams önskelista

Just nu sitter jag och Liam och äter frukost. Eller rättare sagt Liam, jag är fortfarande "sprutmätt" (som PEG skulle ha beskrivit det) från gårdagens julbord - Tusen tack Jimpa!
Hur som helst, jag och Liam har precis skrivit en önskelista som vi ska skicka till Tomten.

Följande saker står på Liams lista:

* En drake
* En riktig truck som finns på morfars jobb
* En spik och en hammare
* Ett trollhus(?)
* En riktig lyftkran
* En korv
* En katt som heter Mozart

Så nu vet ni vad ni har att införskaffa kära släktingar och vänner.

6 kommentarer:

Gluddmob sa...

Klart gossen ska ha ett trollhus. :)

Gluddmob sa...

Nä men, ärligt talat. Det här måste vara den mest lysande önskelista jag läst i hela mitt liv! :D

Fan, va han är skön! "En korv" och "en riktig lyftkran". Fullständigt briljant. Man tror inte det kan bli bättre när han chockar till och rundar han av med det smått genialiska "en katt som heter Mozart".

Han har redan samma humor som mor och far.

Den där listan kunde ju vara skriven på skoj av vem som helst av er båda.

Farmor sa...

den ungen är ju helt otroligt kul. undrar om han tycker farmor ska ordna katten Mozart, eftersom sen stryker runt i vår tädgård. kram farmor

Anna sa...

Gluddmob: Visst är det en briljant önskelista, det som är roligast är att Liam var gravallvarlig då han talade om vad han ville ha.

Farmor:Det vore kanon om du kunde kidnappa kattrackarn! Då får han ju orginalet. Frågan är bara hur vi ska kunna mörka det för era grannar;)

hans jimmy Wixtröm sa...

Jag paxar att köpa hammaren, få se om jag får med spikar också, tveksamt, det är ju lågkonjunktur!

Morfar sa...

Har snott en truck från jobbet, går det bra att ställa den i ert garage fram till julafton?