söndag 21 december 2008

Let the christmas begin!

(Johanna och 102 värmeljus)

Då var man på plats, först av alla såklart, det är så det brukar vara. Att jag kommer först alltså. 
Skämt o sido...
Johanna och jag hade liten julafton här igår och det tog fanimej 40 minuter för mig att få eld på alla ljusen (102)

Nu är det bara en fruktan kvar, mamma kommer i morgon och jag skulle ju köpa Willys lyxräkor på burk enligt den omtalade inköpslistan, men nu är det så att det bara fanns ICA här och därför blev det ICAs lyxräkor! 

Kommer mamma döda mig nu?
Kanske hon häller alla räkor över mig samtidigt som hon ifrågasätter min hjärnkapacitet?

3 kommentarer:

Mamma sa...

Jag dödar dig inte, men hoppar in på Willys och köper med en burk längtar kram mamma

glitzy sa...

vad är skillnaden på willys icas lyxräkor?

Mamma sa...

Willys är bäst i test, mest smak och tugg motstånd, enl räkkungen Thomas Wickström som provat allt som går att köpa.